AUTOMARG motokola-kontakt AUTOMARG-reklamní-banner
Úvodem Links News O nás

Online translation:

MENU

POUŽIVÁNÍ MOTOROVÉ NÁSTAVBY

Pokyny pro používání motorové nástavby a pro vlastní jízdu s motorem

Na palivovou nádržku 0,7 litru ujedeme cca 30-70 km dle rychlosti jízdy. Palivo NATURAL 95. Dojezd můžeme prodloužit přídavnou hliníkovou 0,5 L lahví PRIMUS zasunutou v cyklokošíku. Při jízdě do velmi prudkého kopce motoru pomůžeme lehkým příšlapem. Max. konstrukční rychlost za použití motoru je stanovena na 25 km/h., v souladu s vyhláškou MD 341/2002. Je nutné používat cyklistickou přilbu. Používáme pláště Rubena Cobra 26x1,9 APS RS, Rubena Cobra 28x2,00 APS RS, Schwalbe Marathon 26x2,00 s kevlarovou vložkou, Maxxis Miracle 20x2,1. Použité pláště jsou typu APS se zvýšenou odolností proti průrazu a dále na zadním kole jsou použity duše s označením Rubena TAS/Michellin/Schwalbe se zvýšenou odolností proti průrazu. Duše i plášť jsou součástí balení. Jízdní kola jsou již takto obuta. Popř. je možné zakoupit tekutinu, kterou se nalejete do ventilku duše. Tekutina vytvoří uvnitř celé duše film, který zaceluje průraz a zároveň ji celkově změkčuje, prodloužuje životnost. Lze zakoupit v obchodech s autokosmetikou(např. značka OKO-EAST) anebo i zde v našem obchodě :-)

Po cca 10 motohodinách doporučujeme vyměnit olej v motoru HONDA a doplnit jej až po vnější okraj plnícího otvoru. Množství oleje v nádržce motoru je 0,1 litru. V balení u motorové nástavby je 1 litr oleje Shell Helix ultra 5W40. Při použití méně kvalitních olejů může dojít k poškození motoru. Pneumatiku hustíme na cca 3 atm. Nástavbu před jízdou střední silou přitlačíme na plášť (myšleno třecí váleček) a zajistíme rychloupínacím šroubem. Nástavba nesmí být volně položená (třecí váleček na plášti pneumatiky). Docházelo by k prokluzu a velkému opotřebení pláště. Na třecí váleček je nanesena vrstva zrn karbidu wolframu, tato vrstva je velmi odolná proti opotřebení. Motor startujeme tak, že stojíme za jízdním kolem, jednou rukou přidržujeme motorek a druhou rukou zatáhneme za startovací táhlo. Startování je velmi snadné díky dekompresnímu systému otevření ventilů (oproti dvoutaktnímu motoru). Motor nastartuje z 90% napoprvé.

Při zajíždění motoru po cca 40 km vyměníme olej a následně po cca 200 km opět. Tím je zajetí motoru dokončeno. Dále již olej vyměňujeme po 10 motohodinách (cca 300-400 km jízdy s motorem). Po plném zajetí motoru jej můžeme používat i pro dlouhé celodenní jízdy s najetím několika set km a to i v zimním období.

Ke každému motokolu (nebo motorové nástavbě) přikládáme také následující manuály:
(po kliknutí se Vám zobrazí obsah)
- Pokyny pro používání nástavby
- Návod k montáži/demontáži nástavby.
- Rychlá příručka k provozu a údržbě.
- Uživatelská příručka motoru Honda GX35 (CZ).
- Uživatelská příručka motoru Honda GX35 (ENG,FRA,ESP)
- záruční knížka motoru Honda GX35 platná v centrech zahradní techniky po celé ČR.
- 10x kontaktní kartičky a 1x plastová kartička informující o splnění vyhlášky MD 341/2002.
 FAQ  - nejčastěji kladené dotazy
Informace o motokolech

Práce čtyřválcového čtyřtaktu
připomíná práci orchestru.

Copyright © 2012-2024 AUTOMARG.CZ

Created by AUTOMARG.CZ | SEO webu sledujíSEO nástroje.cz