PRO KOHO JSOU MOTOKOLA A MOTOROVÉ NÁSTAVBY NEJVÍCE VHODNÉ
Cílové skupiny využívající naše motokola / motorové nástavby
Mladší ročníky 30-40 let: Mladší ročníky 30-40 let, kteří v letních měsících především v městských aglomeracích dávají přednost k dopravě do zaměstnání jízdní kolo. Pro zkrácení doby přepravy dávají přednost motorickému pohonu před vlastní silou šlapání. Nezanedbatelný je i fakt ten, pokud člověk přijede do práce odpočatý, nezpocený a může se okamžitě věnovat plně své práci. Při cestě z práce může jednoduchým úkonem nástavbu odpojit a to do cca 5 vteřin a dále pokračovat v jízdě s odpojeným motorovým pohonem jen vlastní silou šlapání do pedálů, přičemž vůbec není bržděn takto odpojeným motorem. Jízdní kolo s motorem není o mnoho těžší oproti samostatnému jízdnímu kolu. (horské kolo s osazeným motorem má hmotnost cca 21 Kg.) Malá hmotnost i rozměry umožňují vynést jízdní kolo s pomocným motorem i do schodů (výtahem) a uskladnit jej tak i v panelovém bytě, což např. s malou motorkou/skutrem není možné.
Starší občané: Starší občané, kteří byli dříve zvyklí používat jízdní kolo k dopravě např. do obchodu a nyní ze zdravotních důvodů (poškození srdce, klouby, ochablé svalstvo) nejsou schopni zvládnout delší vyjížďku. S pomocným motorovým pohonem, mohou opět být soběstační v jízdách na kratší i delší vzdálenosti a to formou výpomoci do prudkého kopce nebo i stálého zapojení motorového pohonu.
Lidé bez řidičského průkazu: Občané, kteří nikdy nevlastnili řidičský průkaz nebo kvůli vysokému věku jim byl odebrán a musí nadále obstarávat své cesty na nákup, na chatu, k lékaři a to především na vesnicích kde nefunguje veřejná doprava a vzdálenosti jsou větší než ve městských aglomeracích.
Řidiči se zadrženým řidičským průkazem: Řidiči, kterým byl odebrán řidičský průkaz z důvodu přestupků v bodovém systému na dobu až 2 léta mohou i nadále pomocí jízdního kola s pomocným motorkem dojíždět do zaměstnání. Motor Honda GX35 má dostatečný výkon, kdy jezdec ve většině situací nemusí pomáhat příšlapem. Pouze do prudkého kopce je vhodné lehce přišlápnout silou jakou by cyklista použil při šlapání na rovině. Motor je uzpůsoben k jízdě na dlouhé vzdálenosti a to včetně zimního období. Tyto parametry jak výkonové, tak ve spotřebě paliva i akčního rádiusu není schopen dosáhnout žádný obdobný motor na trhu. Pro ilustraci elektrokola mají výkon jen do 250 Wattů a z důvodu legislativních je nutno neustále přišlapávat (senzor spínání motoru je v klikách tzv. systém PEDELEC). Při provozu v náročnějším kopcovitém terénu dochází u elektrokol k rychlému vybití baterie a následně je kolo nutné cca 4-5 hod. nabíjet. Tyto neduhy motorová nástavba se 4-taktním motorem nemá.
Občané provozující volno časové aktivity:: Občané provozující volno časové aktivity, jakou jsou především rybáři, myslivci, zahrádkáři, karavanisté, jachtaři atp
Pro podpora aktivního způsobu života: Lidé, kteří žijí aktivním způsobem života s pozitivním vztahem k novým dopravním prostředkům. Největší výhody provozu jízdních kol s pomocným benzínovým motorem je ve městských potažmo příměstských aglomeracích. Při vlastních měřeních je cyklista s pomocným motorem ve městě několikanásobně rychlejší než automobil a městská doprava.
Pro bezpečnost provozu ve městě: Nezanedbatelný je též fakt bezpečnosti jízdy na jízdním kole s pomocným motorkem ve městě. Cyklista při jízdě s pomocným motorem v městském provozu se vlastní rychlostí přibližuje rychlosti osobnímu automobilu a tím pádem není tolik předjížděn a nehrozí mu ve větší míře sražení míjejícím automobilem, tak jako při jízdě na kole kdy není použit pomocný motor.
Všechny výše uvedené cílové skupiny spojuje následující přínos: Velká mobilita pro širokou škálu uživatelů při využití velmi kvalitního a výkonného 4-takt. motoru Honda GX35, který plní emise EURO2, má nízkou hlučnost/vibrace. Jízdní kolo s pomocným motorkem je tak velmi rychlé, má malou hmotnost okolo 21 Kg, vysoký výkon 1 kW a zároveň nízkou spotřebu cca 1litr na 100 km za použití dostupného ekologického paliva Natural 95 - 100 okt.č. Motorová nástavba s tímto motorem je určena pro celoroční provoz s vysokým nájezdem km.
  Další často kladené otázky o motokolech a motorových nástavbách   Univerzální sada motorové nástavby s motorem Honda GX35 připravená k montáži
- Časté otázky o motokole
- Možnosti montáže nástaveb
- Návod k montáži nástavby
- Použivání motorových nástaveb
- Porovnání motokola s eletrokolem
- Pro koho je motokolo vhodné ?
- Výhody motoru HONDA GX35
- Vliv průměru hřídelky
- Doprava nástaveb a motokol
Práce čtyřválcového čtyřtaktu připomíná práci orchestru.